Change font size

Welcome
Welcome to Computer Programming Forum
We have a tool bar that you can download at http://comprog98.ourtoolbar.com/
Free Domain Name Service
You are currently viewing our boards as a guest, which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community, you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content, and access many other special features. Registration is fast, simple, and absolutely free, so please, join our community today!
Here's where the people who come to are site are from:Image
Affiliate links: http://www.dreamincode.net/
Prediction Market

DaniWeb IT Discussion Community

Post a new topicPost a reply Page 1 of 1   [ 1 post ]
Author Message
 Post subject: Christian Louboutin København
Unread postPosted: Wed Mar 13, 2013 2:06 am 
n00b

Has thanked: 0 time
Have thanks: 0 time
Husk vores store Christian Louboutin Outlet forhåbninger for dig, selvom du tror, at de ikke kan opnås, skal vi huske, er de afgørende, dit liv Polaris, vil guide dig til at nå den anden side af sig selv og verden har en betydning. Meningen med dit liv for at oprette din egen.
Denne højt respekterede skole har altid været ivrig efter at lære viden, så du ser frem til mit indlæg kan undervise evig visdom. Jeg stod ved dette podium, klædt som en Puritan minister - dette outfit kunne have holdt den skrækslagne mange af mine forgængere, og kan også gøre nogle af dem genansat i heks udryddelse årsag British Chris og eksamen Stern og hans søn dukkede op i "Skum part ". Men nu er jeg på scenen, du i bunden, er der en del af sandheden, og udøvelse af sandhedens øjeblik.
Du er nødt Christian Louboutin Sko Danmark til at studere i fire år, og jeg er mindre end et år, hvor den hovedforpligtede, ligger I vide, jeg kender kun en klasse af seniorer. Så den visdom, vi tale om det? Måske skulle du lære visdom er. Måske kan vi bytte roller, Harvard Law School professor, der tilfældigt ved at stille spørgsmål, så lad mig besvare dine spørgsmål i den næste time.
Tænk på et spørgsmål og svar del af dimissionsfest, du er spørgeren. "Hvad Præsident Faust, meningen med livet? At studere på Harvard i fire år for hvad? Præsident Faust fra dig for 40 år siden, fra University of gradueringen til nu, har du sikkert lært en masse ting, ikke?"
Så at Christian Louboutin Outlet Danmark sige, i det forløbne år, har du været et spørgsmål lad mig svare dig kun spørgsmål rækkevidde er begrænset små. Jeg har også tænkt over hvordan man kan besvare dine spørgsmål motiver, jeg er mere interesseret.
Faktisk har siden mødtes jeg med skolebestyrelsen blevet spurgt om disse spørgsmål, var vinteren 2007 blev min udnævnelse offentliggjort snarest. Efter stadigt hyppigere, selv mig i Kirkland Floor frokost, middag i Leverett House, på det særlige møde med de studerende arbejdstimer, og jeg mødte i udlandet kandidater vil blive spurgt om disse spørgsmål. Kontakt af jer spørger mig den første ting er ikke at bede pensum, ikke lærere rådgivning, ikke lærere, ikke en studerende lærer boligareal. Faktisk ikke engang alkohol politik. Du gentagne gange spurgt mig: "Hvorfor har mange af os nødt til at gå til Wall Street Hvorfor vi er Harvard kandidater, der er så mange mennesker i den finansielle konsulentbranchen og investment banking?"
Der er mange måder at tænke på og besvare dette spørgsmål, Willie - Sutton stil. Da han blev spurgt, hvorfor han røvede banker, svarede han: "hvor pengene er." Mange af jer har set Claudia - Goldin og Larry - Katz to professor i økonomi klassen meget det samme siden 1970'erne, fra de studerende i Valg indgået. De fandt, er værd at bemærke, at selv om den finansielle sektor har en meget høj forrentning af penge, er der stadig mange studerende vælger andet arbejde.
Faktisk har du 37 mennesker havde allerede underskrevet og "Teach for Amerika" Der er en tango til Argentina studiet dans terapi, der vil blive engageret i udvikling af landbruget i Kenya, tog matematisk udmærkelse grad kommer til at studere poesi, en anden til at gå til US Air Force for uddannelse som pilot, Der er også en kamp med brystkræft. Du har en masse mennesker vil læse de juridiske, medicinske eller andre studerende. Men det store flertal af mennesker vælger en finansiel og rådgivning, som falder sammen med resultaterne af Goldin og Katz. "Crimson" lavet en undersøgelse af sidste års afgangsklasse, resultaterne viste, at af dem, der deltager i arbejdet, og 58% af drengene og 43% af pigerne foretage disse valg. Mens dette års økonomiske nedtur, er dette tal stadig nået 39%.
Høj løn, næsten ikke kunne nægte recruiter med en ven i New York, for at nyde livet, og interessant arbejde - Der er mange årsager til disse valg. Nogle af jer har allerede besluttet i løbet af livet af så, i det mindste inden for et år eller to. Andre tror, den første egeninteresse at vinde. Men du spurgte mig, hvorfor gå denne vej.
Christian Louboutin Sko København På en måde tror jeg, hun er mere bekymret for er, hvorfor du stiller disse spørgsmål, end svar. Hvis Goldin og Katz Professor konklusion er korrekt, finansielle industri faktisk er "rationelle valg", så hvorfor har du stadig holde spørger mig dette spørgsmål? Hvorfor denne tilsyneladende rationelle valg, vil gøre mange af jer har svært ved at forstå, er ikke rimelig, eller endda på en måde, der er tvunget ud eller er nødt til, i stedet for frivillig det? Hvorfor dette problem plaget så mange af jer?
Jeg tror,,at det faktum, du spørger mig meningen med livet, men du har lavet den senior karrierevalg forklædt - spørgsmål vinkel observerbare, målbare fænomener snarere end abstrakte og vanskelige at forstå, så akavede områder af metafysik. "The Meaning of Life" - et stort problem - er hverdagskost - det som Monty Parsons ironisk titel på en film eller en episode af "The Simpsons" tema er det let at besvare, men som indeholder alvorlige emne sætte komplicere spørgsmålet.

Christian Louboutin Sko tilbud

Profile  

Post a new topicPost a reply Page 1 of 1   [ 1 post ]